måndag 1 juni 2009

Yranhelgen

Som sagt har varit fullt upp hela helgen. På fredag var det fest hos Sofia och det gick ju som det gick. Åkte direkt till Sofia från jobbet och då fick vi underhålla oss tills resten kom. Det var en rolig kväll med mycket folk, måste dock erkänna att vi blev lite skogstokiga á la yran och funderade på att bära ut en soffa och sitta på. Det slutade dock med att ett bord åkte ut på cykelbanan, detta tar jag dock inget ansvar för. Jag nöjde mig med att filma händelsen, men klantade mig och råkade radera den senare. På Fysikgränd var det inte så mycket drag tyvärr, så gick bara runt en sväng sen åkte jag hem. Hann dock dra på mig en smärre skada på efter en kisspaus i skogen.

Lördagen var lite tung men tog mig upp till ängarna och fick se lite brännboll. Detta medförde helgens andra skada, i form av en smärre brännskada. Det var helt fantastiskt varmt! Åkte hem vid 18 och skulle grilla. Min kära pojkvän hade lämnat hans grill där han bodde förut (han flyttade för 4 månader sen!) så han och hans polare fraktade grillen cyklandes genom att hålla i varsin kant. På kvällen hamnade vi på en fest där killen som bodde där roade sig och alla andra med att slå ner alla manliga gäster, på skoj men ändå. Slutade i en skada i parketten, som att han inte hade nog med ångest :)

Igår var det morsdag och jag och syster yster lagade middag. Tycker att jag lyckades rätt bra med marinaden och ja resten av middag med tanke på mina kökstalanger. Blev också en liten överraskning då familjen Wiklund numera är husvagnsägare. Jag måste tyvärr göra er besvikna och tala om att den inte är till för några semesterresor utan ska användas som boende ute vid våran stuga under renoveringen. Mamma blev lite överraskad, så det var roligt att se hennes min när det stod en husvagn på parkeringen! Lägg märke till min sexiga outfit med julförkläde sittandes i en husvagn med 70-tals inredning :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar