tisdag 23 juni 2009

Kameratips någon?

Nu börjar jag bli lite stressad över allt jag ska hinna göra innan avresa nästa vecka. Avsluta allt på jobbet, städa skrivbordet, packa, planera etc. Ändå spenderade jag halva kvällen med att kolla på kameror. Jag har helt enkelt fått för mig att jag behöver en ny kamera, men är inte jätteinsatt och är svårt att välja. Jag vill ju helst ha en systemkamera men är inte riktigt villig att betala så många tusen så får blir när jag fått ett välbetalt jobb...
Har kollat på en kompakt med långzoom men frågan är om det är så mycket bättre? Kanske räcker med en liten som man kan ha med sig obehindrat överallt.

Har iaf gjort lite nytta sedan. Eftersom jag har punktering på båda mina cyklar (ok, den ena är min systers) så tog jag tag i lagningen..eller ja ett första steg. Gick med båda cyklarna, vilket inte var det roligaste man kan göra, hem till mina föräldrar för att kunna laga dom där. När jag kom fram var klockan så mycket och fastnade framför en dokumentär om en australienska som satt i fängelse på Bali för drogsmuggling. Huvva! Sen var det bara att traska hem utan lagad cykel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar