torsdag 25 juni 2009

Familjemiddag

Nu har jag just kommit hem från familjemiddagen. Mysigt att kunna sitta ute och äta.
Fick underhålla Molly ett tag och försöka hålla henne vaken, sedan leka buss och picnic på asfalten med Julia. Tänk att få vara barn igen!

Imorgon fyller min kära mor år så det blir det nog lite kalas. Present har hon redan fått, en MP3 spelare för att lyssna på radio och ljudböcker. Vi gav henne den medan min syster var i stan och försökte ge henne en lektion i hur tekniken fungerar, tror att det gick hyfsat den här gången. Hon har haft en Ipod förut men det gick inge vidare.

Nu tror jag faktiskt att jag ska gå och lägga mig. Har snittat på 5-6 timmar per natt hela veckan så börjar bli rätt seg. Skulle ju vara ett mirakel om jag fick sova före 22 ikväll! Av någon anledning kan jag vara hur trött som helst, men vid 22-23-tiden piggnar jag till och får för mig att städa och greja. Slår nästan aldrig fel.



Molly är i den åldern att allt ska smakas


Hon är bara drygt 10 månader och kan redan gå, imponerande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar