torsdag 4 juni 2009

Dumma bal

Jag tog bilen idag och det var ju en miss. Åkte vid 17 från jobbet för att hinna ner på stan innan de flesta affärer stängde. Kom ner till korsningen vid ÖK och Blå vägen och då började jag ana oråd. Var kö redan där och kollade mig runt och såg att det var lite fina äldre bilar i farten...då inser jag att det är bak ikväll. Var inte riktigt något jag hade räknat med och var måttligt less när jag krypit fram och det tog mig 40 min att ta mig hem. Tur att jag inte bestämde mig för att åka till min fars parkering för den ligger just där röda mattan började. Gjorde en lite rövare och körde upp på trottoaren sista biten vid Norrlandsoperan. Ibland är det inte så fördelaktigt att bo i centrala stan...

Nåväl det är ju kul att gå på bal. Jag hade väldigt roligt på min studentbal och jag var på bal nu i våras, vilket också var väldigt trevligt. Jag hade gärna visat en bild från min studentbal men då fanns inte digitalkameran. Kan dock visa en bild från den senaste balen då jag dessutom var lite finare :) Undra om man tycker det om 10 år?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar