söndag 7 juni 2009

Tårta och peruker..

Gårdagen var trevlig förutom det hemska vädret. Vart tog sommarvärmen vägen egentligen?
Det var smörgåstårta, vanlig tårta, sen kinamat. Min tårta blev god, men kanske inte så vacker. Av någon anledning kom Malås peruker fram från garderoben och det är ju alltid ett säkert partytrick. Det var rätt underhållande. Jag fick ett litet uppvaknande när jag såg Malås far i lite mer hår än vad han har för tillfället. Har noterat att de är väldigt lika, men blev som väldigt uppenbart med en peruk av något konstig anledning. Tanken var att vi skulle på bio sedan men jag var så jäkla trött så låg och halvsov hela kvällen. Kollade oxå på fotbollen men det var ju ingen hit. Vem beslutade att matchen skulle spelas på Sveriges nationaldag? Blev ju som en dubbelförlust :)

Nu är det hög tid att gå och rösta! Glöm inte att det viktigaste är att Du röstar inte på vad.



Gott med jordgubbar!


Det syns att jag var lite trött..


Familjen peruk?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar