måndag 8 juni 2009

gaaah

Har suttit och tittat på valresultaten från Västerbotten och kommundelarna. Där kan man hitta en del spännande saker. Vänstern minskade från 40 till typ 7 % i Umeå. Som jag sa tidigare, finns ingen annan förklaring än Sjöstedt. Att valdeltagandet oxå är högst i områden med hög andel höginkomsttagare som t.ex. Berghem är inte heller någon överraskning.

Sitter på jobbet och försöker förstå mig på Excel, men jag blir helt vansinnig. Det var en tid i mitt liv, under gymnasiet misstänker jag, då jag var en hejare på Excel. Men nu är det som att programmet är utformat för att jävlas med en.

1 kommentar:

  1. eller också har du blivit för gammal för att lära dig nya saker på kort tid. Det finns en bra bok i ämnet, "Excel for dummies" ;-)

    Nu lär jag väl få äta upp det här imorgon till morgonkaffet eller nåt.

    SvaraRadera