fredag 26 juni 2009

Grattis mamma!

Idag blev nog tyvärr inte min sista arbetsdag. Eller ja, hade inte tänkt jobba helt på måndag, men måste åka in och ordna några småsaker. Spenderade stor del av dagen att titta på vilken kamera jag ska köpa. Har som blivit halvt besatt och slutade med att jag beställde en kamera och tokcyklade till Ersboda för att hämta den. Kom 3 min innan de stängde. Sen på vägen hem började jag fundera på om jag gjorde rätt val och nu sitter jag och kollar på kameror igen. Malå frågade om jag funderade på söka hjälp?!

Nåväl har varit hemma och firat mammas födelsedag, ätit middag och umgått med familjen. Julia ville prompt gå till kyrkogården så vi tog en liten promenad dit. Av någon anledning så var det kul att gå och titta på begravningsstenar. Tog en sväng förbi mormor och morfars gravsten oxå och det var verkligen på tiden. Min mormor var verkligen min idol, finare människa får man leta efter!


Julia vid mormors grav!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar