måndag 29 juni 2009

En fantastisk helg.

Nu var helgen över och min sista arbetsdag. Typ. Måste nog styra upp lite saker i augusti, men först väntar semester! Efter familjemiddagen i lördaga gick vi ner på stan och kollade på lite bilar. Efter det var jag så trött efter en dag på stranden och sen underhålla två barn så då var det bara hem och sova! I söndags var jag och firade Idas 26 års dag, grattis (i efterskott). Ikväll lurade min far ut mig till stugan. De skulle ha hjälp och lägga i båten. Stressade iväg men när vi kommer dit får jag upplysningen om att det var grannens båt som skulle i och som om inte det var nog så var den inte klar så skulle inte bli något ikväll. Jag trodde jag skulle sprängas av ilska, men lugnade ner mig efter ett tag och jag Malå och Jonas tog en underbar tur med kanoten i det vackra vädret istället!



Bröd och glass är gott..



Fina bilar

Visst är den blåa en som Mr.Bean hade?

2 kommentarer:

  1. är fotografierna tagna med ny' kameran?

    SvaraRadera
  2. nä ska lämna tillbaka och köpa en annan troligen :)

    SvaraRadera