söndag 21 juni 2009

Midsommarhelgen

Så var midsommarhelgen snart över. Vaknade upp på midsommar och hade fortfarande feber. Var måttligt irriterad och var i valet och kvalet om jag fortfarande skulle åka på midsommarfesten som planerat. Tänkte att midsommar utan sill och midsommarstång går ju inte så tog bilen och åkte, tyvärr dissade Johan festen så blev bara jag och Malå (är tillfälligt över helgen inte gräsänka). Det var mycket trevligt, fick god mat och det var mycket folk! Dansade runt stången och gick tipsrunda. Min feber försvunn, men eftersom jag skulle köra hem blev det ingen nubbe för mig. Malå började dock må dåligt och verkade ha fått en släng av magsjuka så vi åkte hem vid nio-tiden. Tänkte åka vidare till några festligheter inne i stan så jag tog mig nåt glas vin och antingen var min kropp inte riktigt redo för alkohol eller så jag blivit väldigt känslig :) Malå mådde dock inte alls bra och klockan var mycket så det blev en hmm..rätt lugn och gemytlig kväll. Skönt att slippa den beryktade baksmällan iaf!

Igår var det en lugn dag. På kvällen var jag och tittade på när två kompisar till Malå som övade inför ett uppträdande på en möhippa. Deras outfit kunde man inte klaga på men dansen borde de ha övat in lite bättre. Ett gott skratt fick jag mig iaf! Kvällen avslutades med att röka vattenpipa hos Johan samt försöka "ragga" åt Johan. Det senare gick inge vidare tyvärr.


Jag

Malå och någon kille med en nyinköpt cross

Finns flera sätt att roa sig på..

Midsommarstången snart klar!

Uppladdning inför möhippan


Några sockar för mycket i kallingarna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar