lördag 13 juni 2009

En skogspromenad med fult hår

Mitt internet har inte funkat så bra idag. Det är då jag märker vilken internetabstinens jag lider av. Jag fick gå ut i skogen på promenix för att lugna mig, mycket skönt! Lite väl blåsigt dock. Gick förbi en del olåsta cyklar och tanken slog mig att jag kunde "få" en ny cykel, min är mest problem nu för tiden, men som den goda människa jag är avstod jag.

Färgen blev givetvis inte som jag velat, men det börjar ju bli standard nu. Vet inte om det blev mindre gult, bara en konstig blandning av gult och vitt....kanske ska ta en riktigt funderare över det där med svart ändå!









Märkligt vad folk dumpar i skogen..

Det ser värre ut på bild än i verkligheten..hoppas jag iaf :)

1 kommentar:

  1. Soffor i skogen, ja kunde de inte hittat ett bättre ställe att dumpa den på?

    Färgen vart ju bra, skulle vara konstigt att se dig i svart hår :)

    Kram /Josefin

    SvaraRadera