onsdag 24 juni 2009

Koncentration = 0

Åhh jag kan inte koncentrera mig! Tänker bara att jag snart ska få lite semester. Jag vill städa, rensa mail och göra sådana enkla saker som inte kräver så mycket hjärnaktivitet. Mentalt har jag nog halvt lämnat den här kära kåren redan och då är det svårt. Dessutom är det sol ute och således inte så roligt att sitta inne på ett kontor.

Sitter mest och inte jobbar om jag ska vara ärlig, men nu är iaf resan till och från U2 konserten i GBG fixad samt boende.Yippi vad kul det ska bli! Har oxå ringt SJ och frågat lite mer om hur det fungerar med det här interrailkortet så man kan resa runt gratis i Europa. Gubben i kundtjänsten verkade dock bli lite sur när jag frågade om man tjänade på det där i och med att man troligen oftast måste göra en platsreservation som kostar 100-200 varje gång man åker.
Är det bara jag som tycker det inte är riktigt så bra som det låter? Först betala ca 3000 för kortet sen lägga ut 200 varje gång man ska boka plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar