tisdag 23 juni 2009

Shopping

Nu har jag äntligen fått ett startpaket av Id.minerals. Det är ett helt paket med primer, foundation och lite borstar. Har hört att det ska vara mycket bra och har bara provat en gång men det verkar bra, förutom att "fair" är lite för ljus nyans under sommaren. Tack Andreas som köpte den i USA så slapp jag betala 900 kr.

Var på arbetsförmedlingen i eftermiddags och skulle skriva in mig och visa upp en massa papper. Blev inbokad på några möten och informerad om alla krav som ställs för att ta del av deras tjänster samt för att få a-kassa. Ärligt talat förstår jag inte det här snacket om hur stor andel som "lurar systemet" då det förefaller vara nästan omöjligt men alla krav som ställs. Efter detta trista möte gick jag och shoppade ett par shorts och ett par jättesöta skor som jag länge letat efter. Kollade på kameror oxå men blev inte så mycket klokare av det.

Nästan som julafton


En cd med instruktioner ingår oxå :)

Fina va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar