onsdag 3 juni 2009

Le biatch

Har just träffat en väldigt obehaglig och oresonabel person. Det är kul att diskutera men känns som att ibland måste man släppa på sina jävla principer och regler. Vet inte om jag ska gråta eller skratta. Jag kanske använde fel taktik, men med tanke på personen i fråga så tror jag faktiskt inte att det hade spelat någon roll. Har man bestämt sig redan innan att man inte vill hjälpa och att dom de berör får skylla sig själv så shit the same. Jag var nog inte så trevlig jag heller, klarade inte av att säga hejdå och lät som att dörren gick igen lite för hårt.

Tur att jag snart slutar...

1 kommentar:

  1. Det var bra att du försökte och stod upp för oss iaf. Men det går ju tyvärr inte att försöka diskutera med en person som anser att den har rätt och alla andra fel, men tack iaf :)

    SvaraRadera