fredag 1 maj 2009

Valborg är roligt

Tjolahopp!


Valborg firades med att gå på Big Comedy och få skratta av sig lite åt Lennie Norman, Johan Glans, Johan Rheborg, Petra Mede, David Batra och Henrik Schyffert. Det var riktigt kul, önskar bara att jag hade lite bättre minne så jag kunde komma ihåg alla underbara skämt :) Efter showen cyklade vi upp till Berghem på fest, som innehöll allt från bugg till att leka flygplan...

Vi drog vidare till Ålidhem, via en arbetskamrat som också bor på Berghem, och hamnade på någon lustig fest. Min kille kände en person och ja det var smockfullt med folk och tre hundar. Behöver nog inte nämna mer än detta. Cyklade hem och kom nog inte i säng förrän halv fem så känner mig en aning trött idag. Detta medförde givetvis att vi missade stora delar av demonstrationerna (inte för att jag skulle demonstrera) men det är ändå en viktig dag!

Oj oj jag som hade tänkt visa lite bilder, men nu måste jag springa ner på Nattöppet och hyra film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar