lördag 2 maj 2009

Lördag

Såsom varje lördag vaknar jag med känslan av att ha sovit 1 timme, vilket oftast leder till att jag beter mig som en riktigt bitch. Stackars den utvalde som vaknar upp vid min sida!

Har suttit och jobbat lite med en text min far skrivit med anledning av Umeå studentkårs 50-års jubileum. Visste ni att Olof Palme höll ett valtal på en flotta i dammen på Umeå universitetets campus? Rätt coolt. I år besökte Paggan ett kårstyrelsemöte och det var förvisso väldigt roligt men en flotte i dammen slår nog lite högre, eller hur??

Hann ner en sväng på stan idag också men insåg rätt snabbt att jag verkligen inte var på något shoppinghumör. Vad skulle kunna bota mitt introverta jag idag mån tro? En redig köttbit kanske? Ett som är säkert är att deklarationen inte är räddningen iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar