tisdag 19 maj 2009

Blomomloppet

Det har varit en tröttsam dag. Har suttit och pysslat med exakt samma sak hela dagen, vilket kan vara lite uttömande. Ikväll var det dags för blodomloppet och vår nya "elitidrottare" som i helgen sprang Göteborgsvarvet hade anmält oss kårmuppar. Vissa sprang och andra lite bekvämare, som t.ex jag gick. Jag insåg rätt snabbt att detta var en ypperlig mental träning för mig, jag hatar nämligen när folk går sakta och är i vägen för mig och detta var ungefär så pass illa som det kan bli. Det låter kanske som att jag verkligen hatar människor, men så är givetvis inte fallet, bara när de är i vägen :). Efteråt fick vi en stor matkasse med fika i. Det var inte helt fel, dock tråkigt att det inte var det finaste och varmaste vädret att sitta ute och picknicka i.
Här kommer lite bilder på motionärerna, de seriösa springarna hann jag inte ens fota innan de sprang iväg!



Undra om de fick betalt?


De tappra motionärerna!


Nils syntes bra, ungefär som dagisbarnen


Medalj fick man också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar