måndag 25 maj 2009

Kissa i duschen?

Har haft en del roliga samtal idag. Det första handlade om det är det okej att kissa i duschen? Min kära pojkvän tycker inte det (säger han iaf) medan jag nog tycker att det är okej, om det är kris. Kanske ingenting att sätta i system. Men jag är rätt övertygad om att alla någongång gjort det men vågar inte erkänna det!

Det andra handlade om Malås födelsedag, som infaller på Sveriges nationaldag. Jag frågade lite snällt vad han önskade sig i present. Fick till svar att han ville att jag skulle gå runt i ett raffset minst 2 dagar i veckan och att det skulle vara synligt så när jag exempelvis plockar upp någonting från golvet ska det synas. Och vad var lösningen på det? Jo, att jag ska steloperera knäna så att jag helt enkelt inte kan böja benen. Hjälp säger jag bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar