söndag 24 maj 2009

Målning och fest

Igår var jag ute i stugan hela dagen och målade ett vedhus. Det var väldigt lustigt, det ösregnade i stan när vi åkte, alltså verkligen öste ner men så var det som om vi körde förbi en vägg och där slutade det regna och solen sken ute på Revet. Kom hem och gjorde mig iordning för gravfesten. Det var en trevlig kväll med mycket mat och singstar. Jag vet inte vad som har hänt, jag verkar ha tappat stinget lite. Jag förlorade hela två (eller var det tre?) gånger. Jäkla skit alltså. Rocklåtar är nog inte min grej. Vi var på e-puben en sväng och det var något konstigt band som spelade, var inte så imponerande men är man full så dansar man väl till nästan vad som helst. Det roligaste var en partikamrat som blev lite väl full och knappt kunde stå på benen. Han gick lite tidigare än oss, men när vi kom ut stod han vid sin cykel och försökte låsa upp den. Jag talade snällt om att han tappat nyckeln på väg till krogen, men han hade inte mycket koll. Det slutade med att vi ringde hans tjej och frågade vart dom bodde och satte honom i en taxi för att få hem honom. Tyckte inte jag var så full men väl hemma hade sagt en del lustiga saker. Vad har jag mest fått återberättat, varför jag inte riktigt litar på att det helt stämmer. På sista bilden här nedan syns min nya hårfärg. Blir bara irriterad så fort jag ser mig själv i spegeln. Är så arg på mig själv. Brukar köpa en färg som jag vet är stark men den fanns inte så fick ta en annan. Blev inte så bra och vet inte vad jag ska ta mig till nu riktigt. There's no going back...


Gårdagens jobb!

God mat!

Karro sjunger för fulla muggar!


Bollnäs på väg hem


Ja så här illa är det. Kan inte ens bestämma vilken färg det är, gult? grått? organge? silver? Ja, allt jag vet är att det inte blev som jag tänkt iaf.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar