tisdag 19 maj 2009

Dittan och dattan

I eftermiddag sprang jag runt som en tok och letade efter en klänning till Umeå studentkårs jubileumsbankett på onsdag, men gick inte alls bra. Så vad tusan ska jag ta på mig? Inte finns det någon tid att springa runt i affärer innan dess heller. Efter detta var min stackars mage helt tom och jag gick hem och istället för att göra någon typ av "hittepåmat" så gjorde jag storkok. Underbart, nu har jag mat för några dagar framöver. Man kan dock fråga sig hur kul det är att äta samma sak hela tiden.

Ikväll har jag mest suttit vid datorn och gjort lite research angående en eventuell tåglugg i sommar. Det är rätt långsamt, vill som bara att allt ska ordna sig själv. Blev desto mer road när en "väninna" ringde och berättade en underhållande historia av sexuell art med skog och handbojor inblandade men jag måste nog med hänsyn till känsliga läsare, bespara er detaljerna :)

Ska försöka läsa ut Göran Perssons bok nu. Vet inte hur länge jag hållit på, men börjar snart bli riktigt illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar