måndag 11 maj 2009

Borta bra, hemma bäst!

Äntligen hemma!

Så var årets fum över. Det gick bra till slut, vi fick igenom de flesta av våra frågor dessutom en person invald i styrelsen samt jag som ledamot i valberedningen. Kul! Sista dagarna var tuffa, dels på grund av sömnbrist men också på grund av inmundigandet av vissa alkoholhaltiga drycker. Var svårt att koncentrera sig igår i plenum och satt mest och längtade efter att få sätta mig på bussen och tåget för att få sova. Blev heller inte bättre av att min mor och far ringde och underrättade mig om att de satt och tittade ut över medelhavet. Kom hem tidigt imorse och gick och la mig en stund för att orka ta mig till jobbet.

Visst är det skönt att vara hemma, men varför är det så jobbigt att packa upp? Sitter och tittar på resväskan men händer ingenting. Måste dessutom packa om för att åka till Sthlm på onsdag och som jag redan påpekat är inte packa min största talang här i världen.

Nu ska jag gå pussa på Malå, tror han är lite arg på mig?! Hur kan man vara det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar