söndag 3 maj 2009

Inte den här söndagen heller

Hej.

Jag som trodde jag skulle vakna tidigt och vara så pigg att jag flög upp ur sängen för att städa och jobba. Icke sa nicke! Vaknade vid 10 och gick och hämtade tidningen men somnade om på två röda och vaknade av att frukosten stod serverad på nattuksbordet. Gick ner på stan och åt lunch och shoppade lite. Nu har jag äntligen ett par svart byxor/leggings till mina rosa skor. Frågan är bara vad jag ska ha upptill?

Nu sitter jag och försöker jobba, men går trögt då det inte är det roligaste man kan göra på en söndagsafton. Ett måste dock då halva veckan försvinner då jag ska åka till Karlstad på onsdagkväll för att SFS fullmäktige går av stapeln.

Det är också betydligt roligare att titta på bilderna från Valborg, här kommer ett litet urval!



Lite dans



Eller snarare bugg :)


Flyga flygplan är roligt


Mat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar