torsdag 30 april 2009

Sillunch

Idag är det valborg men också konungens födelsedag, vilket inte kanske är det mest viktiga här i mitt liv med tanke på att jag inte direkt stödjer en monark som statschef. Oavsett formell makt eller ej. Ett viktigare födelsedagsbarn är nog kompis som fyller 25 år idag, grattis Johan!

Har nyss kommit tillbaka från en sillunch, hos Medicinska studentkår. Det var mycket trevligt, fick tom inmundiga dagens första alkoholaltiga dryck. Detta var dock kanske inte det smartaste iom att jag nu spätt på min trötthet och ska åka hem från jobbet strax.

Måste bara få klart min text om att kårobligatoriet är bra, känns en aning kontroversiellt och vet inte om jag riktigt har smält tanken på att detta inlägg ska tryckas i en bok..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar