söndag 13 september 2009

Varför går alltid helgerna så fort?

Hade inte höga förväntningar på den här helgen, men den blev bra i slutändan! I fredags var planen att vara hemma och ta det lungt med min kära vän Vännerboxen. Blev istället utdragen på det nya Olearys och drack ett glas vin. Blev en smula upprörd en mitt sällskaps åsikter och anledningen till varför jag inte vill bli politiker (som ett test på FB föreslog) visade sig återigen. Jag älskar att diskutera och argumentera men jag har väldigt svårt att inte bli arg och upprörd och det är nog en egenskap som man som politiker bör kunna kontrollera. Men ja, det var trevligt iaf!

I lördags var jag i stugan och målade lite under dagen sen på kvällen var det en liten avskedsfest för Ida! Det kommer lite bilder senare! Just nu är jag bara så glad över att jag inte är bakis. Har till och med varit ute på långpromenad med Elin och fått lite frisk luft. Tänk vad en promenad i skogen i trevligt sällskap kan göra mycket!

Nu ska jag se lite Vänner sen funderar jag på att ta en omgång i garderoben..

1 kommentar: