torsdag 24 september 2009

En vanlig torsdag..

Hej hej!

Idag har jag varit duktig och äntligen blivit klar med mina pärmar. Dessutom har jag köpt fint papper och gjort små lappar och skrivit vad de innehåller. Dammsugat har jag oxå gjort. Det var nog behövligt...sist Ida var här kände hon nog av sin dammallergi.

Sedan några dagar har jag verkligen blivit less på mitt tjocka, ostyriga hår som kräver alldeles för mycket schampo och balsam för min ekonomi. Därför tänkte jag gå och toppa håret men fick istället syn på en skylt om att salongen behövde hårmodeller. Jag chansade därför och anmälde mig men kommer tyvärr inte få veta förrän det är dags, varför jag måste vänta till 9 oktober! Hur ska jag klara det? Har jag börjat tänka på klippa mig eller färga är det svårt att släppa det.

2 kommentarer:

  1. Ooooh fasen vad spannande, hoppashoppas! :)

    Kramar fran Ida

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur? men vill ju inte gärna ha rosa hår! hoppas du har det fint! kram kram

    SvaraRadera