lördag 26 september 2009

Fotomaskiner är roliga!

Det går faktiskt att roa sig på stan ibland. Idag var det bl.a mjölkhävartävling. Jag var lite törstig men insåg att jag förmodligen skulle hälla mjölk över hela mig och måste tvätta, vilket jag sällan tycker om, så avstod jag. Malå gjorde ett försök men det är nog svårare än man tror!
Sen började vi prata foto och jag kom och tänka på dom här fotomaskinerna som man gick och tog roliga foton när jag var typ 14. Himla roligt! Malå hade aldrig gjort det så vi letade upp en och fotade oss. Utvecklingen har gått framåt..man kan betala med kort och priset har ökat från 30 till 70 kr.

Nu är det ålidhem och fest som gäller!


Den 2:a blev ju inte så bra..vi bråkade om vem som syntes mest på bilden medan kortet togs :)


Mjölk är gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar