onsdag 30 september 2009

göra-listan

Det händer inte så mycket just nu. Jag skrivit en lång och tråkig "göra lista" som jag sakta men säkert försöker beta av. Igår bokade jag biljetter till Stockholm för möte med SFS valberedning. Jag har fixat så att arbetsförmedlingen ska betala resan för att kunna gå på min arbetsintervju. Idag har jag försökt få fatt i någon på Halmstad som kan hjälpa med att få tag i ett studieintyg sen jag läste där, vilket inte verkar vara det lättaste.

Nu återstår bara ca 15 övriga punkter med varierande grad av rolighet/enkelhet. Just ja, har oxå köpt en almenacka idag. Har använt mobilen men insåg att det är så svårt att få en överblick så blev att köpa en ändå. Dock lite störande att jag fortfarande är inne i terminsindelningen dvs. att jag köper på hösten då almanackan sträcker sig från höst till höst. De fina som jag egentligen vill ha löper ju från januari till januari ungefär, men en sån skulle ju bli problematiskt att köpa nu. Trist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar