tisdag 15 september 2009

En bio i helgen?

Det blev ingen hårinpackning idag. Jag fastnade framför Idol och sen blev det för sent...är ingen höjdare att gå lägga sig med blött/fuktigt hår för då ser jag ut som trollmor när jag vaknar och måste blöta håret igen.

Kom på att det är premiär på Flickan som lekte med elden på fredag. Jag som tyckte det var nyss första filmen kom, men som tur är går tiden fort! Åhh vad spännande, jag älskade böckerna och det är bara att hoppas att denna film inte förstör bokupplevelsen. Någon som vill haka på en bio?

Hör och häpna. Nu ska jag hoppa i säng! Förresten varför säger man egentligen "hoppa i säng"? låter ju jättekonstigt när man säger det. Det är ju inte direkt så att man hoppar till sängen, snarare släpar sig fast det låter ju inte lika hurtigt och positivt.


Spännande!!

2 kommentarer:

  1. Jag brukar "hoppa" i säng. Eller kanske snarare falla med viss hastighet..."Stupa i säng"?

    SvaraRadera
  2. Önskar att jag oxå gjorde det men jag skrider nog mer i säng!

    SvaraRadera