tisdag 8 september 2009

Första dagen

Idag var min första dag på praktiken. Körde igång redan 7.45 men det gick faktiskt bra då jag kom i säng hyfsat tidigt igår! Dagen bestod i att lyssna på företrädare för olika parter som arbetar med ungdomar som står utanför arbetsmarknaden. Intressant men också en del kaka på kaka. Det blev en lugn start också med tanke på att jag redan är hemma :) Kanske kan vara bra för mig som varit sysslolös ett tag.

Jag tänkte att jag skulle ta tag i mitt hår..har ett lite projekt på G för att få det mindre torrt och slitet. Blev lite inspirerad när jag satt och läste om vilka oljor som är bra för håret och hur man kan göra hårinpackningar själv. Förra veckan hade jag olivolja och ägg i håret men nu tänkte jag prova avocado eller banan. Gjorde dock missen att köpa lite för omogna frukter men det kanske går ändå..

Just ja. Grattis Umeå som blev kulturhuvudstad 2014! Tur att vi vann annars hade det varit en hel del slöseri med pengar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar