tisdag 6 oktober 2009

Trött och frusen

Det blev inget hårmodellande för mig. Synd! Det var väldigt mycket folk där så de hade många att välja på. Men jag fick iaf skriva upp mig på en lista så kanske de ringer när det behöver folk en annan gång. Efter detta blev jag abrubt inkallad för isoleringsarbete i stugan så det var bara att leta fram några varma kläder och åka ut. Det där med kläderna misslyckades dock rätt fatalt. Hittade inte något underställ och tjocka sockar (dags att göra en sväng till förrådet) så blev lager på lager. Gick runt i ett par stålhettaskor i storlek 44 och fingervantar, för att kunna använda händerna. Fy vad jag frös alltså, vet inte hur många minusgrader det var men det var frost. Kom hem vid 12-tiden inatt och hoppade direkt in i duschen. Tog sedan på mig fleecebyxor, fleecemorgonrock, fleecetröja över samt yllesockar och gick och la mig. Vaknade dock några timmar senare och svettades en aning. Idag är jag dock lika frusen och längtar hem för att få lägga mig under ett varmt täcke.



5 lager kläder räckte inte...

1 kommentar:

  1. haha att du inte lärde dig nått av min döds-svettning i keb;)

    SvaraRadera