måndag 19 oktober 2009

Sömnhjälp tack

Har haft en lugn och skön helg. I lördags var det bad ute i Holmsund med Malås familj sedan tacos. Såg filmen Mammut på kvällen och tyckte faktiskt inte att den var så bra. Hade väl höga förväntningar och väntade hela tiden på att någonting stort skulle hända men tyckte som att ingenting hände.

Helgens största skräll var att jag både fredag och lördag gick och la mig tidigare än vad jag gör veckodagarna. Jag måste erkänna att jag missköter min sömn ganska duktigt och insett att jag verkligen måste ta tag i det här. Att inte sova tillräckligt påverkar ju hela livet! Gjorde en test på en kul sida vid namn sömnhjälpen som besannade mina farhågor. Jag är bara så dålig på att känna lugnet, lägga mig och faktiskt somna. Tankarna bara rusar och dessutom är jag som mest effektiv och får mest gjort när det är mörkt och tyst ute. Måste dock säga att spikmattan faktiskt är bra för att få mig avslappnad och trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar