torsdag 15 oktober 2009

Spikmattarecension

Har gått och funderat på att köpa en spikmatta ett tag. Har ju alltför inte sällan ont i nacken och ibland ryggen så idag slog jag till! Måste säga att det inte var skönt för en sekund. Provade med kläder första gången och då är det ok, men tar man av sig så känns det ja precis som att ha några tusen spikar i ryggen. Var nästan outhärdligt de första minuterna, men efter att ha plågat sig själv några gånger i stöten så plötsligt spred sig en varm känsla i hela ryggen och jag kunde slappna av. Slutsatsen är alltså att det var ganska skönt och avslappnade till slut, bara man tar sig över de första minuterna. Nu när jag klivit upp känner jag mig varm och avslappnad men känns fortfarande som att jag har spikmattan fastklistrad på ryggen. Kanske ska avvakta tills jag provat några gånger och avge en riktig recension.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar