fredag 23 oktober 2009

Skallebank

Igår vaknade jag upp med världens huvudvärk. Tänkte att jag ska sluta käka piller så tog lite ormsalva och värmde vetekudden för att lägga på nacken, där huvudvärken troligen kom ifrån. Under förmiddagen började jag må sämre och sämre, fick svettningar, frös, illamående osv. Det vara bara gå hem och släcka lampan och dra täcket över huvudet. Stoppade i mig några alvedon, men som vanligt tar inte dom på huvudvärken så hade lika ont efter att jag sovit en stund. Kunde knappt se på tv eller läsa efter migränen gör att synen påverkas och det är jobbigt för ögonen och huvudet att fokusera på något. Hittade en burk med treo som blev min räddning. Sen fick jag oxå lite massage av Malå som förhoppningsvis gjorde av knölen i nacken släppte lite. Huvva, huvudvärk är verkligen något jag knappt önskar min värsta fiende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar