onsdag 28 oktober 2009

Hopp för mänsligheten...och min dator


Så här hade jag lämnat mina fina skinnhandskar två gånger på en dag, utan att det blev snodda! En gång mitt i stan i cirka en timme sedan utanför mitt hus från igår eftermiddag till imorse. Ok, det är ganska inte så åtråvärda men är det inte ganska lätt att bara gå förbi och ta dom eller kasta dom åt skogen? Det kanske finns hopp om den goda människan eller så är det bara min fördomar som spökar. Ett som är säkert är iaf att jag är lite disträ ibland. Just nu är det mest min dator som upptar mina tankar. Jag var inne på en butik som fick titta på den och ja det svider lite i kassakistan men killen som håller på med den och som ringt och snackat med mig gör det nästan värt det. Trots att jag har fått några uppsträckningar (som jag förtjänar för att jag är lat och inte sköter datorn så bra) så är han så underhållande och fantastiskt engagerad att det nästan är värt det, men bara nästan :)Tänk vilka roliga och spännande människor man får träffa under sitt liv. Vad vore människan utan sin omgivning egentligen? Oj nu blev det lite väl filosofiskt från att ha börjat med mitt slarv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar