onsdag 25 november 2009

Trappor är farliga!

Förra veckan köpte jag ju ett träningskort och nu har jag bestämt att jag är frisk så ikväll var jag på pump, första gången sedan ja, vad ska vi tro..maj kanske. Det var mest en pina rakt igenom, la såklart inte på så mycket vikt men ändå det är jobbigt när man inte orkar med axlar för att jag man är så skakis i benen. Efter passet återupplevde jag min tid på USM från 2005, en väldigt specifik händelse. Hade tagit ut mig rejält och det gjorde så ont i benen så kunde knappt gå ner för trappan utanför salen, mina ben skakade så mycket och gick knappt att böja så höll på falla och var i mina pareringsförsök tvungen att använda en okänd människa av manligt kön som stöttepelare. En smula penibelt. Nästan så kändes det idag och jag kan inte undvika att undra vad tusan det ska vara nödvändigt att ha en trappa just utanför en träningssal??! kan ju få förödande konsekvenser :)
Det var en pärs att schamponera in håret och värker redan. Med andra ord ser det inte bra ut för morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar