måndag 30 november 2009

Myspys

Har haft en mysig helg med mycket vila, men är trots detta ändå trött. Vad gör mörkret riktigt med människan egentligen? Nåväl i fredags var det biopremiär på sista filmen i Milleniumtriologin, Luftslottet som sprängdes. Tyckte nog inte den var lika bra som de andra men ändå riktigt bra. I övrigt har det varit lite biljard (min storhetstid under gymnasiet är tyvärr över), julmarknad, bakat pepparkakor och ätit krabba. Min kära pojkvän är ju som ett barn på mataffären och står och skuttar framför charkdisken och vill prova ALLT. Han har tjatat om krabban i några veckor och denna gång var jag på mitt bästa humör och släppte på tyglarna.


Mums


En halv krabba


Adventsmys. Mögelost på pepparkakor=gott!

1 kommentar:

  1. haha lät roligt, lät som du är min mamma:)
    Puss;)

    SvaraRadera