måndag 9 november 2009

26 år och 1 dag

Då var jag 26 då. Tiden bara flyger förbi, när kommer det bättre tider egentligen?

Födelsedagen firades med en liten fest på lördag och hade väldigt trevligt. Dock hade jag min peak ungefär vid 1, vilket var en miss så blev ingen utgång tyvärr. Testade istället mina grannars ljudtolerans men ingenting hände. Betong är bra grejer. Bakade cupcakes på kvällen och måste säga att de blev väldigt lyckade. Inte så vackra som de som i min mening nästan är sjukligt intresserade gör men väldigt goda. På söndag mådde jag faktiskt prima men tog det ändå mest lungt dag. På kvällen var det god middag med lamm som avslutdes med en hederlig vanlig tårta, den bästa av alla.







Lyckades inte ens blåsa ut de 6 ljusen

4 kommentarer:

  1. jaså, du sitter på min plats ser jag... när katten är borta dansar råttorna på borden.

    SvaraRadera
  2. Ja så går det när man inte håller sig hemma!

    SvaraRadera