söndag 1 november 2009

Dagens bedrift

Idag började fas 1 av rensning av mitt förråd. ÄNTLIGEN! Har blivit av med grejer som inte var mina och slängt en massa skräp. Jag har oxå burit ner sommargrejer och tagit upp vinterskruden. Tråkigt att vintergrejerna tar så himla mycket mer plats! Bedriften är iaf att jag slängt hela 4 par skor. För dig som inte vet så har jag ett antal skor och slänger sällan. Tänker alltid på hur roligt det var att prova mormors gamla skor när jag var liten :)

Igår var jag sjuk och är fortfarande förkyld men har ingen feber. Det är så det går när man dricker ett (läs några) glas vin på en fredagkväll. Känner mig lite seg idag oxå men ändå väldigt nöjd över att det blivit lite gjort!

Ikväll är det filmtajm, någon som har tips på någon bra film?

2 kommentarer:

  1. går ju en bra film på tv ikväll! börja kl 21:00! :)

    SvaraRadera
  2. Inte illa. Hela fyra par skor :)

    SvaraRadera