söndag 22 november 2009

Svinis light?

Sedan i fredags har jag haft jätteont i halsen och känt mig allmänt trött och seg. Lite mörbultad helt enkelt. Är som lite bitter eftersom jag just fått tummen ur och köpt ett träningskort, ett månadskort eftersom jag sedan ska flytta. Med andra ord väldigt olämpligt att bli sjuk just nu. Sen är det störande att bara vara lite sjuk, ingen feber eller så vilket gör att det är svårare att legitimera att ligga inne och vila en hel helg. Har man feber har man som inget val. Inte för att jag gärna vill ha hög feber men ändå tycker inte om det här mellantinget. Skulle ju jobba lite ikväll nu efter att P har åkt hem men det går inte så bra på den fronten. På fredag ska utredningen som vi skriver vara klar så det blir nog en hård vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar