lördag 14 november 2009

Att försova sig

Idag försov jag mig och inte så lite heller. Hade ställt klockan på 07.00 men vaknade vid 09.25 med mobilen på magen. Hade inget som helst minne att jag stängt av väckarklockan eller startat mobilen för den delen. Så kan det gå om man spenderar två nätter i rad på ett nattåg. Det var visserligen i sovkupé med bara tre sängar och en riktig kudde och täcke men hjälpte inte särskilt mycket. Askersund där jag var på intervju var en rätt mysig ort med kullersten och en massa fina caféer. Hade ju en hel dag att kolla in stället. Intervjun var rätt rolig faktiskt men nu har jag ju tackat ja till det andra jobbet.

Denna kväll har mestadels spenderats i en bil på väg till Malå (denna gång menar jag faktiskt orten) Kom fram och kastade i oss lite fika för att sedan åka till en kompis till P. (min pojkvän) och titta på deras nya hus. Tänk vad roligt att få inreda ett helt hus!! Nåväl en lägenhet måste jag ju snart inreda eftersom jag snart måste flytta. Kul! Nu ska jag äntligen få sova och imorgon behöver jag inte vara orolig för att försova mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar