torsdag 10 december 2009

Suck

Ibland blir jag bara så stööööööööört less. Jag var inne på en myndighet vid namn Arbetsförmedlingen och frågade ett par saker och diskuterade min situation i tisdags. Idag var jag där igen och insåg att hon som jag pratade med i tisdags inte påanmält mig som hon borde gjort och eftersom det inte finns något bevis för att jag var där blev jag påanmäld för a-kassa först idag. Okej 2 dagar är väl några hundralappar och ingen katastrof men det är en principfråga. Hur tusan ska jag veta att jag måste säga åt henne att göra en sak, hon borde väl ha sagt det eller informerat mig om hur det fungerar. Jag besökte Af som det står i min handlingsplan men inte ska jag väl behöva böna och be dom att återanmäla mig?! Tur att jag fått ett jobb så jag slipper det här snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar