måndag 28 december 2009

Så var julen över..

Hoppas ni alla haft en fin och skön jul! Det har jag verkligen haft! I år har jag till och med sovit hemma hos mina föräldrar och umgåtts mycket med familjen. Skönt att slippa stöket med kartonger och sånt hemma hos mig. Har på allvar satt igång med packningen nu och det finns roligare saker att göra. Exempelvis att gå på mellandagsrea. Tog en tur idag men ångrade mig i princip samma sekund jag kom in på en affär då jag blev trött bara av att trängas med alla andra som oxå tänkte fynda.

Jag har oxå insett att det snart är nyårsafton. Jag trodde att det var på fredag men det är tydligen på torsdag och som vanligt är aktivitet fortfarande obestämt. Ambivalens i sådana lägen är ju som bekant mitt andra namn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar