onsdag 5 augusti 2009

Home sweet home, eller?

Nu är jag hemma. Eller har ju varit i Sverige sedan i torsdags förra veckan och kom till Umeå i måndags. Skäms över min dåliga bloggmoral men har helt enkelt varit alldeles för mycket denna vecka. Vad kanske det finns anledning att återkomma till men än så länge håller jag mystiken levande...

Vi kom som sagt hem för drygt en vecka sen och har varit fullt upp så har inte hunnit tagit det lungt och landa riktigt. Det har varit en fantastisk resa, men tiden har gått så fort! Har sett mycket av Europa och nu vet jag vart jag ska åka tillbaka. För ni som planerar en resa kan jag rekommendera Bosnien och Herzegovina. Ska berätta mer om resan någon annan dag samt visa lite bilder och nu prata lite om u2!!!! Guuuuuud vad bra dom var! Helt fantastiskt. När de körde vissa gamla godingar fick jag rysningar och ville nästan gråta. Jag som alltid dissar fjortisar som gråtandes skriker efter deras idoler. Kanske är jag inte bättre själv? Nåväl det var superkul att se och höra dom. Att sitta på ett nästintill fullsatt Ullevi med 58000 andra och sjunga allsång, vifta med dukar och ljus är oxå ganska mäktigt. Förband var Snow Patrol och dom är ju inte så pjåkiga dom heller. När Chasing cars spelades ökade stämningen ganska rejält :) Men som sagt måste fan åka på fler konserter, det går som inte beskriva stämningen! Tänk att få se U2 i Dublin eller nåt? Mäktigt är ordet.


Den stora klon...


Jag och Petra


Bono the man


Klon såg nästan ut som en rymdfarkost


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar