söndag 30 augusti 2009

I am back

Nu har jag bestämt mig för att min paus i bloggandet är över. Jag har helt enkelt inte mått något vidare efter hemkomsten från resan och därigenom inte haft någon riktig lust till att blogga eller göra mycket annat för den delen. Hört talas om uttrycket - Ju mindre man har att göra, ju mindre blir det gjort?

Några saker som hänt sen sist...
Fått min fot överkörd av en bil (tack pappa)
Satt upp en klagolapp på tvättstugedörren (min första ever-kärringvarning?)
Haft en mindre livskris (pga av nästkommande)
Varit gravid
Fått missfall
Lärt mig att spika (ja jag kunde spika innan..men på riktigt av en riktig snickare)
Sett halva Vänner-boxen
Druckit läkarsprit (inget att rekommendera)
Fått en ny stooor tv (okej inte fått men lånat)

So long..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar