fredag 24 juli 2009

Hej hopp Prag!

Nu har vi just anlant till vart nast sista stopp, Prag och det borjar kannas konstigt att vi ska aka hem snart. Konstigt hur snabbt man vanjer sig med ett liv pa resande fot. Senaste dagarna har vi hallit till i Wien, klassikernas stad! Vi foll i turistfallan och var pa en klassisk konsert och visst var det fint men ja finns roligare saker att lagga pengarna pa. En Wienersnitztel t.ex. .) men vi fick atminstone kanna oss lite kulturella. Natten spenderades i ett rum utan fonster och tro mig det var typ 45 grader. Helt sjukt varmt, tror aldrig jag nagonsin sovit i sadan varme, inte ens i Thailand. Det parlade sig i pannan av svett nar man lag ner alltsa och kudden var blot nar jag vaknade. Tacke var det inte tal om! Nu ska vi kolla in hostlet vi bor pa och hitta pa nagot roligt. Som tur ar bor vi mittemot ett medical center, med tanke pa Malas alla akommor. Jag trodde att jag var en hypokondriker, men icket. Han gnaller over allt, skavsar (diverse stallen), ryggont, nackont, nageltrang (pa ringfingret!??) Ok, vissa ar ju verkliga...men till saken hor att det ar jag som bar runt pa den storre och tyngre ryggan men gnaller ingenting >) Killar alltsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar