onsdag 10 mars 2010

Nya tider..och gamla bilder

Angående mitt löfte så börjar jag bli lite tveksam men om jag skriver det här måste jag väl göra det, så kanske kan fungera som ett bra incitament. Jag har kommit på det eventuella dumdristiga att springa milen på under en timme. Jag har gjort det förr så borde gå igenom. Tycker egentligen verkligen inte om att springa men om jag gör det tillräckligt ofta kanske jag börjar gilla det! Som någon i min närhet brukar säga "det är inte kroppen som bestämmer det är jag". Man kan ju diskutera huruvida det är samma sak eller ej men ni förstår säkert vad som åsyftas.

Här kommer lite bilder från helgen. Skotrar och dansmatta som sagt..














2 kommentarer:

  1. Jaa springa är roligt! :) Men ska du springa det på bandet, eller utomhus?

    SvaraRadera
  2. Nä det är fan inte så roligt, eller jo när det går bra :) jag är nog en av dom som föredrar att spring på band och inte utomhus..

    SvaraRadera