måndag 22 februari 2010

Permanent eller ej?

Åhh idag pratades det på fikat om att permanenta håret och givetvis blir jag sugen. Hade en liten "hang up" på att permanenta mig för ett tag sedan men det la jag nog ner för jag hade så kort hår. Nu har jag ju faktiskt lite längre hår och det skulle vara så himla roligt. Jag har ju faktiskt varken klippt mig eller färgat håret på väldigt länge (inte för att det är så bra alla gånger) så nu borde jag ju få unna mig något roligt. Började googla lite och det är ju en del att tänka på, nte så bra med för behandlat hår, måste ha bra hårkvalité så att håret inte går av osv.

Men den stora frågan återstår, vilken storlek på lockarna??

2 kommentarer:

  1. Ja, men precis! 80-talsmodet är ju som inne nu vad gäller kläder så kanske ska ligga steget före med frisyr då :)

    SvaraRadera